CHCESZ ZWRÓCIĆ TOWAR?
Nie ma problemu!
CZAS NA ZWROT PRODUKTÓW
Na zwrot towaru masz 30 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
CZAS NA ZWROT PIENIĘDZY
Zwrot środków otrzymasz w ciągu 3-7 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni.
FORMA ZWROTU PIENIĘDZY
Zwrot środków otrzymasz tą samą drogą, jaką opłaciłeś zamówienie.
JAK DOKONAĆ ZWROTU?
Wypełnij formularz zwrotu, który dołączyliśmy do przesyłki na odwrocie specyfikacji zamówienia. Potrzebujesz nowego dokumentu? Możesz go pobrać tutaj.
Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza zwrotu, dołącz do paczki kartkę z numerem zamówienia.
W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu:
TELEFON: 501-811-933, 791-621-557
ADRES E-MAIL: kontakt@onlylinen.pl
WYSYŁKA ZWROTU
Aby uprościć Ci zadanie, dostosowaliśmy opakowanie do ponownej wysyłki. Włóż zwracane artykuły do pudełka, załącz formularz odstąpienia od umowy oraz specyfikację zamówienia.
Zaadresuj paczkę na adres:
ZBIGNIEW TRZCIŃSKI ONLY LINEN ŚW. JERZEGO 1 A, 50-518 WROCŁAW
Koszty odesłania towaru ponosi Konsument.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem oraz do Paczkomatów, punktów odbioru osobistego oraz innych placówek i urzędów Poczty Polskiej.
Artykuły poniszczone przyjmujemy celem zwrotu jedynie z wadami fabrycznymi.
Dodatkowe informacje:
Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie, niezawierający dowodu zakupu, bez metek lub pudełka, zabrudzony, uszkodzony), będzie odesłany na koszt Konsumenta.
W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą. Sklep zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy ( z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób oferowany przez sklep) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o prawie odstąpienia od umowy przez Kupującego.
JAK WYMIENIĆ PRODUKT?
Zwróć zamówiony towar i od razu złóż oraz opłać nowe zamówienie.
MASZ PYTANIA? POTRZEBUJESZ POMOCY?
Skontaktuj się z nami: kontakt@onlylinen.pl.
REKLAMACJE
Aby dokonać reklamacji, należy wypełnić formularz: tutaj.
Towar wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacji prosimy odesłać na adres:
ZBIGNIEW TRZCIŃSKI ONLY LINEN ŚW. JERZEGO 1 A, 50-518 WROCŁAW
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.
Towar odsyłany ze względu na uszkodzenia/wady fabryczne po terminie 30 dni od daty zakupu, będzie przekazywany do rzeczoznawcy tylko pod warunkiem dołączenia dowodu zakupu oraz prawidłowo wypełnionego i podpisanego formularza reklamacji.
W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych.
Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem oraz do paczkomatów.
REKLAMACJA TOWARU PRZEZ KONSUMENTA NA PODSTAWIE
USTAWY
PO 25 GRUDNIA 2014 ROKU
PODSTAWA REKLAMACJI
z tytułu rękojmi
DATA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY
dotyczy Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku
PODSTAWA PRAWNA
ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa
PODSTAWOWE PRZESŁANKI ODPOWIEDZIALNOŚCI SPRZEDAWCY
Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy kupna-sprzedaży.
UPRAWNIENIA KONSUMENTA
Niniejsze uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Klient ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień:
1) Grupa: obniżenie ceny/zwrot pieniędzy
Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad, lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.
2) Grupa: naprawa/wymiana
Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.
MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA REKLAMACJI
Aby dokonać reklamacji, należy wypełnić formularz: tutaj. Towar wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacji prosimy odesłać na adres:
ZBIGNIEW TRZCIŃSKI ONLY LINEN ŚW. JERZEGO 1 A, 50-518 WROCŁAW
TERMIN REALIZACJI ŻĄDANIA REKLAMACYJNEGO KONSUMENTA PRZEZ SPRZEDAWCĘ
Sklep jest obowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. W przypadku żądania zwrotu pieniędzy zwrot na rzecz konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie. W przypadku żądania obniżenia ceny Klient powinien wyznaczyć Sprzedawcy termin na ich zwrot (np. 7 dni od dnia otrzymania żądania obniżenia ceny).
KOSZTY REKLAMACYJNE
Koszty wymiany lub naprawy ponosi sprzedawca.
TERMIN ODPOWIEDZI SPRZEDAWCY NA ZŁOŻONĄ REKLAMACJĘ
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.